Jumaat, 2 Mei 2014

Karnival Fiesta Belia Peringkat Negeri Johor (Larian Belia)



Assalamualaikum semua. Hari ni saya ada masuk Larian Belia sempena Fiesta Belia Peringkat Negeri Johor di Stadium Mini dekat Pontian. Asalnya tak tahu pun ada benda2 ni semua. Tapi bila cikgu cakap barulah tahu dan saya ikut rombongan sekolah untuk larian ni.
Jadi, nak kongsikanlah sikit perkara2 yang 'menarik' yang berlaku kat sana.


  • Saya dengan kawan2 lain tengah menyertai larian sepanjang 2 km bermula dari Stadium Mini. 


Athirah dan Umairah

Kakak2 lain yang tengah berlari

  • Argh!!! Ular Sawa!!!
Besarkan ular sawa ni. Dah nama pun ular sawa. Ular ni pun tengah kekeyangan dan tengah tidur.

Panjangnya...

Saya pun berkesempatan jugak nak pegang dan angkat ular sawa ni. Gambar je tak ada.


  • Meloncat-loncat di atas trampolin


Hah, untuk pengetahuan semua, trampolin yang saya naik tu lagi tinggi dan lagi susah nak naik. Tinggi jugaklah trampolin tu sampai nak kena ada orang yang tarik. Bukan main menjerit lagi saya waktu main trampolin tu sebab ada adik2 form 1 atas tu dan diorang bukan main lagi menjerit dan terlompat-lompat atas tu saya pulak terduduk atas trampolin sebab tak boleh nak bangun dan saya pun di'pijak2' oleh adik2 tu. Tapi tak apa, akak maafakan adik.

Itu jelah yang saya dapat kongsikan. Sampai berjumpa lagi.

Illaliqaq. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...