Jumaat, 16 Mei 2014

10 Lagi Perkara Yang Anda Tak Tahu Tentang Saya a.k.a Sabrina

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsikan lagi 10 perkara tentang saya yang rakan2 semua tak tahu. Sebelum tu, Selamat Hari Guru untuk semua guru di Malaysia.


Ada Claustrophobia iaitu takut pada tempat yang sempit, ramai orang dan gelap


Teringin hendak mencuba aktiviti sukan lasak dengan kawan2 baik



(Cuba teka aktiviti apa yang saya nak sangat buat dengan BFF saya ni berdasarkan gambar)

Suka aktiviti luar @ outdoor terutama sekali di dalam hutan

 

Suka minum air banyak2 kalau tengah stress


Akan menangis kalau tengok warga emas di rumah orang2 tua


Pantang kalau ada orang sentuh barang2 tanpa minta izin dan tak ada sebab2 tertentu (walaupun hanya setakat letak jari je)


Lebih sukakan bunga lavender daripada bunga mawar


Seorang yang mudah menangis


Tabiat saya ialah suka buat 'funny faces' bila tengok cermin


Apabila seseorang tu tercedera atau dalam kesakitan, automatik saya juga macam akan terasa kepedihan luka kecederaan tu termasuklah kalau tengok gambar atau di'describe'kan kesakitan tu (kalau anda luka atau cedera jngn cakap dekat saya)



Jadi, itu sajalah perkara2 yang anda tak tahu tentang saya. Yang pasal luka kecederaan tu, saya memang betul2 maksudkannya. 

ILLALIQAQ.
















Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...