Isnin, 14 April 2014

Cheesecake Air Tangan Bonda

Maaflah ya, saya tak berapa terer sangat dalam hal ambil2 gambar ni. Itu yang termasuk sekali kamus b.arab tu.

Assalamualaikum semua. Tengahari tadi waktu pergi ke sekolah sempat juga bawakan  cheesecake untuk kawan2 dekat sekolah. 
Ramai yang komen sedap. Siap ada yang kata boleh bukak kedai kek lagi.
Tapi yang paling happy sekali adalah budak2 asrama. Maklumlah, kat asrama makanan macam ni tak ada itu yang amik peluang rasa cheesecake ni.

Ada jugak yang ingat mak saya suri rumah sempat buat semua kerja2 membuat kek ni. 
Tapi sebenarnya mak saya seorang yang bekerja.
Disebabkan semalam budak2 semua sekolah, mak saya pun ambil peluang buat kek ni.
Maklumlah, kalau ada budak2 tak jadi kek ni.

Ada jugak yang macam tak percaya yang kek ni mak saya yang buat.
Banyak pujian yang diberi kepada mak nya.
Tapi...
Anaknya tumpang bangga sekejap.

Illaliqaq.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...