Isnin, 14 Julai 2014

Top 5 My Favorite YouTuber!

Assalamualaikum.

YouTuber? Apa itu YouTuber? Kalau nak tahu YouTuber adalah orang yang mengupload video ke YouTube jadi mereka ni digelar YouTuber. Hari ni saya nak dedahkan 5 YouTuber kegemaran saya.

1. dope2111/Promise Phan (Promise Phan)

Berasal dari Nepal tetapi dibesarkan di Amerika. Salah seorang YouTube Beauty Guru. Membuat tutorial makeup.
Kenali Promise Phan dengan lebih lanjut:


2. Michelle Phan 

Berasal dari Vietnam dan dibesarkan di Amerika. Adik ipar kepada Promise Phan di mana abangnya, Steve berkahwin dengan Promise. Juga membuat tutorial makeup. Salah seorang YouTube Beauty Guru. Mempunyai jenama makeup sendiri iaitu em by Michelle Phan.
 Kenali Michelle Phan:


3. Charisma Star (Charis Lincoln) 

Membuat tutorial makeup. YouTube Beauty Guru. 
Kenali Charisma Star:


4. missglamorazzi (Ingrid)

Membuat pelbagai jenis video seperti lifestyle dan macam2 lagi. Menyediakan tip untuk pelbagai perkara seperti kecantikan. 
Kenali missglamorazzi:


5. Nigahiga (Ryan Higa)

Membuat video tentang pelbagai perkara dan yang paling penting lucu dan menghiburkan.
Kenali nigahiga:


Itulah dia kesemua 5 YouTuber kegemaran saya dan saya akui kebanyakkannya berkaitan dengan makeup dan kecantikan serta lifestyle. Walau apa pun, In Sha Allah saya akan buat lagi 5 YouTuber kegemaran saya.

Illaliqaq.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...