Sabtu, 19 Julai 2014

Quick Important Facts About Me @ Sabrina

Assalamualaikum.

Ingat tak dulu saya pernah buat list tentang fakta2 tentang diri saya? Kalau tak ingat ataupun tak sempat tengok klik sini dan sini. Sekarang saya nak tunjukkan beberapa fakta yang penting tentang diri saya.

1. Lahir Pada 26 Julai 2000


2. Hobi: Membaca, Menonton Dokumentari dan Dengar Lagu

 

3. Berasal dari Pontian

4. Sulung daripada 3 beradik

5. Bersekolah di SMK Dato Penggawa Barat

6. Pelajar Aliran Arab@KAA

7.  Muslim

8. Nama penuh: Fatin Nursabrina Helmi

9. Berpegang kepada kata2: 
No Means No
Tak Hidup Dipuji Tak Mati Dikeji
 من جد وجد  (Siapa berusaha dia berjaya)

Itu sajalah fakta yang penting tentang diri saya. Semoga dengan fakta2 di atas akan membantu anda mengenali saya dengan lebih dekat. Kepada ahli keluarga penumpang dan anak2 kapal MH 17, semoga anda tabah dan cekal menempuh ujian ini. Ingatan dan doa kami akan sentiasa bersama anda.

Illaliqaq.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...