Khamis, 2 Oktober 2014

My Favorite Love Songs! (Highly Recommended)

Assalamualaikum.

Hari ni saya nak kongsikan beberapa 'love song' kegemaran saya dan semuanya di dalam BAHASA INGGERIS memandangkan saya tak suka Korea dan tak berapa minat lagu2 lain selain lagu dalam Bahasa Inggeris.


1. My Heart Will Go On-Celine Dion


2. My All- Mariah Carey


3. Unconditionally-Katy Perry


4. The One That Got Away-Katy Perry


5. Unbreak My Heart-Toni Braxton


6. As Long As You Love Me-Justin Bieber


7. Heartbreaker- Justin Bieber (again..)


8. Back To December- Taylor Swift


9. A Thousand Years-Christina Perri

Dalam entry saya yang lain, In Sha Allah saya akan terangkan kenapa lagu2 ni menjadi pilihan saya dan kenapa anda semua patut ada lagu2 ni dalam 'playlist' anda.


Illaliqaq.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...