Sabtu, 8 Februari 2014

Radiant Orchid, Warna Pilihan 2014

  Assalamualaikum... pada jam 1 pagi ni, saya tak tahu nak buat apa dan mata pula tak boleh nak tidur jadi amik peluang nak buat entry yang baru tentang warna 2014 ni, iaitu Radiant Orchid. Saya baru tahu yang warna ni adalah warna tema untuk 2014 itupun melalui majalah.

  Lepas dapat tahu pasal warna ni, saya terus bercadang nak tukar background blog ni dari purple ke radiant orchid. Sebenarnya, radiant orchid ni gabungan warna merah, pink dan purple (kalau tak silap). Saya ni bukannya seorang yang terlalu mengikut trend. Entah kenapa tahun ni terasa nak ikut trend pula. Itu yang sampai ke pagi tak tidur sebab nak cari background untuk blog ni.

  Warna radiant orchid ni memang cantik. Ada sedikit ala-ala purple. Kalau nak tahu warnanya macam mana, hah macam ni lah warnanya:

        

  

  Lepas ni,mungkin ramai yang pereka fesyen yang akan menggunakan warna ni dalam rekaan mereka. Saya pun ada bercadang nak buat baju raya dengan warna ni. Kepada sesiapa yang tengah keliru tak tahu raya tahun ni nak pakai baju warna apa, jomlah pakai warna radiant orchid pulak. Kepada yang fashionista dan mengikut trend, anda wajib mempunyai aksesori serta pakaian berwarna radiant orchid walaupun hanya sehelai.

Illaliqaq.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...