Khamis, 27 Februari 2014

Sukantara Sekolah (Ingatkan Tak Payah Bertanding Sekali..)

  Assalamualaikum semua. Hari ni boleh dikatakan hari yang amat memenatkan untuk saya. Mana tak nya, sampai saja di sekolah, terus pergi latihan 'choral speaking'.

  Tapi, hari ni memang ada satu perkara yang sangat mengejutkan bagi saya. Hari tu, cikgu ada cakap nak diadakan sukantara di sekolah tapi mula2 semua kena pergi latihan rumah sukan dulu lepas tu cikgu akan ambil nama siapa yang ada potensi dan bakat untuk wakil rumah. Ingatkan latihan rumah sukan tu untuk pilih wakil ke MSSD macam thun lepas, rupanya tak.

  Petang tadi baru tahu yang sebenarnya sukantara tu semua pelajar kena masuk untuk kumpul mata untuk rumah sukan masing2. Saya ingat datang untuk saja2 je sokong team rumah sukan kita. Jadi, saya tak bawalah air ke padang macam orang lain.

  Alamatnya, hauslah saya kat tengah2 padang tu. Nasib baik cuaca redup kalau tak memang tercari-carilah air kat padang tu. Kalau ikutkan ada 3 acara untuk lelaki dan perempuan 13 dan bawah 15 seperti lontar peluru, lompat jauh dan lari 100 meter.

  Tapi tadi untuk perempuan ada 2 je, lontar peluru dan lompat jauh. Lelaki pula buat larian 100 meter. 27 Feb baru nak sambung acara lain. Tapi, saya memang lemah bab2 sukan ni. Lagi2 larian 100 meter dengan lompat jauh. Lontar peluru ok je sbb pernah wakil rumah sukan waktu sekolah rendah dulu. Doakan saya berjaya ya!

Illaliqaq.

2 ulasan:

Tie HT berkata...

selamat bersukan ea :)

Unknown berkata...

Thanks ; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...