Selasa, 14 Januari 2014

Di Sebalik Wajah (1 Angsana 2013)


  Ha! Inilah dia 1 Angsana 2013. Semua yang dekat dalam ni adalah pelajar-pelajar 1 Angsana 2013. Tapi, tak semua ada dalam gambar ni sebab ada yang tak nak bergambar dan ada yang jadi 'guard' tunggu dekat luar nak tengok ada cikgu yang lalu atau tak. Sebenarnya, gambar ni diambil secara curi-curi beberapa hari sebelum nak masuk cuti akhir tahun. Lagi satu, ini sebenarnya bukan kelas kami. Ini adalah kelas milik form 5 yang tengah menduduki peperiksaan SPM. 

  Kami duduk di kelas ni atas arahan guru yang nak berikan ketenangan menjawab pada senior-senior yang tengah periksa. Lagipun, senior-senior form 6 tengah menduduki peperiksaan di kelas kami. Itu yang terpaksa 'menumpang' dekat kelas orang ni. 

  Waktu tu, kami tergesa-gesa nak ambil gambar disebabkan dah nak masuk matapelajaran Math yang kebetulan cikgunya GPK Petang. Sebab tak nak kena marah dan kamera kena rampas, itu yang tergesa-gesa tu.

  Mesti ramai yang tertanya-tanya kenapa semua buat pose letak jari di dagu. Hah, ini kalau tak silap, disebabkan nak ikut gaya rakan saya iaitu Jaja. Sempat juga bergurau suruh buat #jaja di Facebook. Walau apa pun, ini memang kenangan yang sangat manis sebelum meninggalkan 1 Angsana. 

  P/S: Dari bawah barisan no.1, kiri: Saya, Ainul dan Diyana. 
           Barisan no.2, kiri: Jaja, Nadhirah, Tasya, Fatimah, Anis, Annisa, Naziha
           Barisan no.3, kiri: Rina, Maizatun, Farhana, Wanie, Tasha
           Barisan no.4, kiri: Iskandar, Hafiz, Aiman dan yang lagi satu tu tak berapa nampak sangat. Mungkin di antara Idham atau Haikal.

          Terima kasih kepada pemilik kamera and 'guard' yang dekat luar tu.
          Dan terima kasih Jaja kerana berikan idea nak buat pose macam ni.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

angsana,,,, kesuma angsana... kebetulan yer !

Unknown berkata...

Hahaha... kebetulan2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...